Ajatuspaja Libera hakee toiminnanjohtajaa

Ajatuspaja Libera hakee toiminnanjohtajaa 1.11.2017 alkaen. Nykyinen toiminnanjohtaja Heikki Pursiainen siirtyy osakkaaksi uuteen, vasta perustettavaan yritykseen. Pursiainen jatkaa yhteistyötä Liberan kanssa liittymällä Liberan verkostoon.

• Kiitän Heikkiä loistavasta yhteistyöstä näiden kahden ja puolen vuoden aikana. Liberasta on ennenkin siirrytty yrittäjiksi. Se on erittäin kunnioitettava valinta ja toivotankin parasta onnea uudelle. Heikkiä inspiroivampaa työkaveria on vaikea kuvitella, sanoo Liberan hallituksen puheenjohtaja Elina Lepomäki.

• Libera on ollut elämäni toistaiseksi hauskin työpaikka. Kannustan viisaita, monipuolisten taustojen ihmisiä hakemaan toiminnanjohtajan työhön. Paikkaa koskevissa asioissa vastaan mielelläni kysymyksiin ja haluan jatkossakin olla osa Liberan ajatuskapasiteettia, toteaa Heikki Pursiainen.

Libera on tänään julkaissut avoimen hakuilmoituksen uuden toiminnanjohtajan löytämiseksi.

Hakuaika on 6.10. saakka. Ilmoitus löytyy täältä.

8 kommenttia artikkeliin “Ajatuspaja Libera hakee toiminnanjohtajaa

1. Luppa sanoo:

Harmin paikka, Heikki kun on hyvä. Suuri kiitos Heikille.
    Ehkä nyt saadaan vielä parempi Heikki?

2. Antti aho sanoo:

Sääli kun lähtee. Olen oppinut paljon hänen kirjoituksistaan. Kaikkea hyvää tulevaisuudelle.

3. Ulf Fallenius sanoo:

Mieluimmin ei valtion virkamiehiä tai kokoomus vasemmistolaisia.

4. Jali Raita sanoo:

Paska Suomi. Suomella on vaarallinen ripuli. Heikki ei varmasti ollut jeesmies. Jatka Heikki vain linjallasi, vaikka en kaikessa ollutkaan kanssasi ihan samaa mieltä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Onnea uuteen elämänvaiheeseen.

5. Jali Raita sanoo:

Tuli yllättäen ja pyytämättä, näinhän se usein. Olemmehan kaikki ikuisia ihmisiä. Sen lauluja laulat kenen le8pää syöt. Muuten laulut loppuvat ja leipä. Suomessa ei uskalleta keskustella oikeista asioista.

6. Juha-kummi sanoo:

Tuulinen paikka tuo Liberan toiminnan johtajan pesti. Kaksi ja puoli vuotta riitti tällä kertaa.

Heikkihän on ollut jo vuodesta 2007 osakkaana Sigma-Hat Economics -nimisessä taloustieteellistä konsultointia harjoittavassa yrityksessä.

Stetson-metodilla arvioisin, että vasta perustettavan yrityksen osakkaanakin Pursiainen pursuttaa ideoitaan mietintämyssystään kaiken kansan iloksi.

7. Jali Raita sanoo:

Evelyn Beatrice Hall (1868 – 1956) oli englantilainen kirjailija. Hän kirjoitti pseudonyymillä S. G. Tallentyre.

▪ ”En yhdy siihen mitä sanotte, mutta taistelen viimeiseen asti sen puolesta, että voitte sen sanoa.”
    • ”I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.” The Friends of Voltaire (1906)

8. Juha-kummi sanoo:

Uutinen:

Viime vuosien aikana paljon mediatilaa saaneet politiikan tutkija Erkka Railo sekä ekonomisti Heikki Pursiainen ovat mukana ensi viikolla lanseerattavassa uudessa mustread.fi-tiedotusvälineessä, jonka kohderyhmänä ovat suomalaiset päätöksentekijät.

”Ei Libera ollut minulle mikään elinikäinen virka. Hurjempi hyppäys tapahtui aikoinaan, kun lähdin VATTin (Valtion taloudellinen tutkimuskeskus) vakivirasta pois”, Pursiainen pohtii yrittäjyyteen hyppäämistä.