Haemme tutkimus- ja sisältöjohtajaa

Tutkimus- ja sisältöjohtaja asettuu liberalaisten tunnettuun joukkoon yksilönvapauden, vapaan yrittäjyyden, vapaiden markkinoiden ja vapaan kansalaisyhteiskunnan edistäjänä. Emme alistu konsensukseen ja suhtaudumme ennakkoluulottomasti paremman huomisen rakentamiseen. Esitämme ratkaisuja; marinan jätämme muille.

Tutkimus- ja sisältöjohtajana työnkuvaasi kuuluvat ajatuspajan sisällön tuottaminen ja tarvittavan tutkimusmateriaalin hankkiminen sekä niihin liittyvien projektien ja yhteistyösuhteiden hallinta. Edustat Liberaa yhteiskunnallisessa keskustelussa.

Olet hakemamme henkilö, jos olet inhimillinen ja tarkkanäköinen ajattelija, hyvä kirjoittaja ja innostava esiintyjä. Ymmärrät yhteiskunnallisten oivalluksien päälle sekä arvostat todennettavaa tietoa. Tulet hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeen, kannat vastuuta ja osaat saattaa asioita maaliin.

Ison plussan saat kansantalouden ymmärtämisestä, myönteisestä suhtautumisesta teknologiaan ja kehitykseen, yrittäjähenkisyydestä, innovatiivisuudesta ja kielitaidosta.

Toivomme sinulta monipuolista työkokemusta. Koulutuksen osalta arvostamme niin tohtoreita kuin elämänkoulun käyneitä. Olemme ensisijassa kiinnostuneita ajatuksistasi ja siitä mitä voimme yhdessä tehdä.

Tarjoamme sinulle virikkeellisen työpaikan Suomen ainoassa itsenäisessä ajatuspajassa. Aloitusajankohta on neuvoteltavissa.

Hakemukset palkkatoiveineen sekä ansioluetteloineen voi lähettää 14.6.2019 klo 16 mennessä osoitteeseen elina.lepomaki@libera.fi.

Kysymyksiin vastaa hallituksen puheenjohtaja Elina Lepomäki (045 144 4114).

Nykyinen toiminnanjohtaja Mikko Kiesiläinen siirtyy kesällä uusiin tehtäviin. Liberassa tehdään lähiviikkoina organisaatiomuutoksia. Muutoksista ja Kiesiläisen uusista haasteista tiedotetaan myöhemmin.

Libera on vuonna 2011 perustettu puoluepoliittisesti sitoutumaton ja itsenäinen ajatuspaja, joka tukee ja edistää yksilönvapautta, vapaata yrittäjyyttä, vapaita markkinoita ja vapaata yhteiskuntaa.

Toimintamme koostuu julkaisu- ja tiedotustoiminnasta, tutkimuksesta ja runsaista yhteiskunnallisista kannanotoista. Liberan tunnusmerkkinä on alusta asti ollut avoin ja kansantajuinen keskustelu.

Libera on yleishyödyllinen ja toiminnallinen säätiö. Rahoituksemme on yksityistä. Lahjoittajamme koostuvat yksityishenkilöistä, säätiöistä ja yrityksistä. Libera ei vastaanota julkista rahoitusta eikä tee konsulttitoimeksiantoja. Merkittävä osa Liberan vaikuttavuudesta syntyy vapaaehtoistyönä.